Oyun Bağımlılığı ve Alışveriş Terapisi: Oyuncuların %71’i büyük satış kampanyalarında oyunu oynadıkları kadar çok alışveriş yapıyor – TEKNOLOJİ

0

Küresel video oyunu pazarının önümüzdeki yıllarda etkileyici bir şekilde büyümesi bekleniyor; 2023 ile 2028 arasında yıllık %9,3’lük güçlü bir büyüme oranı bekleniyor. Bu beklenen genişleme, video oyunlarının bir eğlence biçimi olarak dünya çapında artan popülaritesini vurguluyor. Küresel video oyunu pazarının 2028 yılına kadar yaklaşık 390 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Kaspersky’nin yürüttüğü araştırmaya göre oyuncular da herkes kadar alışveriş konusunda tutkulu.Kaspersky’nin yeni araştırması, oyun tutkunlarının satış kampanyalarında açgözlü müşteriler olduğunu ortaya koyuyor. Araştırmalar çoğu oyuncunun büyük satış kampanyaları sırasında oyun kurulumlarını iyileştirme fırsatlarını kaçırmadığını gösteriyor. İstek listesini önceden hazırlayan oyuncuların %71’i, satış kampanyaları sırasında bu listede yer alan mümkün olduğu kadar çok ürünü satın alıyor. Birçoğu fırsatı kaçırmamak için ellerinden geleni yapıyor. Oyuncuların %65’i, oyunlar, yükseltmeler veya donanımlar gibi yeni çıkan ürünler için uyarı ayarlayarak bunları hemen satın alabiliyor. Araştırma, Black Friday ve Siber Pazartesi gibi indirimli etkinliklerin oyun tutkunları için ne kadar önemli olduğunu ortaya koyuyor. Ankete katılanların %74’ü bu etkinliklerin oyun, güncelleme ve ekipman edinme açısından çok hatta son derece önemli olduğuna inanıyor. İlginçtir ki, indirimlerin cazibesi çoğu zaman dürtüsel satın alımlara yol açmaktadır. İlk harcama planlamasından bağımsız olarak oyuncuların %53’ü sistemleri için bir şeyler satın alıyor. Genel telaş sırasında bile çoğu oyuncu bir şey satın alma konusunda direnemiyor: Oyuncular mükemmel kurulumu elde etmek için kripto para birimi de dahil olmak üzere çeşitli ödeme yöntemlerini kullanmaya istekli; %57’si çevrimiçi satın alımlar için kripto para birimini ve %56’sı fiziksel mağazalardaki işlemler için kullanıyor. kolayca. Zorlu oyuncular (haftada 21 saatten fazla oynayanlar) arasında dijital para işlemlerine yönelik bu tercih üçte ikiye çıkıyor. Kaspersky Tüketici Ürünleri Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Marina Titova, “İnsanların kişisel verilerini veya paralarını kaybetmeden sevdikleri şeyleri yapabilmelerini sağlamak için kapsamlı güvenlik çözümlerimizi sürekli geliştiriyoruz. Örneğin Kaspersky Premium, çevrimiçi ödemeler ve kimlik koruması, veri sızıntısı kontrol sistemi ve hızlı ve güvenilir bir VPN sağlar; bu kombinasyon, siber suçluları gerçek anlamda alt eder ve oyuncuların oyun ve oyun deneyiminden keyif almasına yardımcı olur.” Diyor. Süper satış oyunu: kazanan kim? Nasıl alışveriş yaptığımıza ve ödeme yaptığımıza dair bir çalışma’ Raporun tamamına linkten ulaşabilirsiniz. Kaspersky uzmanları, güvenli çevrimiçi alışverişler yapmak için bazı yararlı ipuçları paylaşıyor1. URL’yi adres çubuğuna yazınÇevrimiçi mağazalardan gelen e-postalardaki bağlantıları açmak, çevrimiçi güvenlik açısından ciddi sonuçlar doğurabilir. Dolandırıcılar, orijinal mağazanın web sitesine benzeyen sahte web sitelerine yönlendiren kimlik avı bağlantılarını kullanabilir. Bu tür sitelerde saldırganlar kullanıcılardan kişisel bilgilerini veya banka kartı numaralarını girmelerini isteyebilir. Bu nedenle, bir çevrimiçi mağazanın web sitesini açmanız gerektiğinde, e-postalardaki bağlantılardan kaçınmak ve URL’yi adres çubuğuna yazmak her zaman daha iyidir. 2. Geçici bir kredi kartı kullanınBazı bankalar müşterilerine geçici kredi kartı vererek bu imkanı sunmaktadır. Bunun gibi bir araç, daha fazla veri kaybı korkusu olmadan kış indirimlerinden yararlanmanıza yardımcı olacaktır. Bazen bankalar sanal kredi kartı olarak da adlandırılan kartları da sunmaktadır. Normal bir karta benzer, ancak her satın alma işleminde rastgele bir hesap numarası oluşturularak bilgisayar korsanlarının numarayı yeniden kullanması önlenir. 3. Parolalarınızı çevrimiçi olarak yönetin ve koruyunSiber güvenlik nedeniyle müşterilerin her hesap için benzersiz ve karmaşık bir şifreye sahip olmaları gerektiği bilinmektedir. Ancak onlarca karmaşık şifreyi bulmanın ve hatırlamanın oldukça zor bir iş olduğu da açıktır. Bu nedenle çevrimiçi satın alma işlemlerinin güvenliğini sağlamak için şifre yönetimi güvenilir bir şifre yöneticisine emanet edilebilir.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır. Bununla iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz vazgeçebilirsiniz. Kabul etmek Mesajları Oku

Antalya Haber
meritking casibom giriş