Maylo ve Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı iş birliği ile çocuklar “Düşleyecek Büyüyecek” – EĞİTİM
TEGV’in Düşler Atölyesi’ne “Hayal Edeceğiz, Büyüyeceğiz” projesiyle sahip çıkan Lila Kağıt markalarından Maylo, çocukların hayallerini destekliyor, düşüncenin gücünü sanatla birleştiriyor.Lila Kağıt markası Maylo, çocukların en temel hakkı olan kaliteli eğitim için TEGV ile 13 yıldır sürdürdüğü işbirliğinde bir adım daha ileri gitti. Maylo, TEGV ile birlikte “Hayal Etmek Büyür” projesini hayata geçirdi ve TEGV çatısı altında Hayaller Atölyesi’ni hayata geçirdi. Maylo ve TEGV, Düşler Atölyesi çatısı altında düzenlenen görsel sanatlar ve tiyatro atölyeleriyle çocukların hayallerinin gücünü sanat eğitimiyle birleştiriyor. Yolları Rüya Laboratuvarı ile kesişen 6-14 yaş arası binlerce çocuğun hayatında fark yaratmayı hedefleyen Maylo Hayal Edecek, Büyüyecek projesi, çocukları kendilerini kolay ifade edebilen, becerileri yüksek, nitelikli bireylere dönüştürmeyi hedefliyor. yaratıcılık ve özgüven. Toplumsal değerlere duyarlı ve empati gücü yüksek bir gelecek için ağacın gençken eğildiği düşüncesiyle tasarlanan ve Türkiye’nin dört bir yanındaki çocuklarla buluşan Maylo Düşler Atölyesi, görsel sanatlar ve tiyatro olmak üzere iki farklı atölyeyi içeriyor. Görsel sanatlar atölyesinde çocukların resim, heykel ve plastik sanatlar yoluyla hayal güçlerini kullanarak sanatsal ürünler yaratmalarına odaklanırken, tiyatro atölyesinde çocukların rol yapma, doğaçlama ve oyun yoluyla kendilerini sözlü ve fiziksel olarak ifade etmelerine odaklanılıyor. Her ikisinin de amacı çocuklarda o meraklı sesi yetiştirmek, yaratıcılıklarının önünü açmak ve hayal etmekten vazgeçmemelerini sağlamak, hayal etme ve büyüme motivasyonunu temel almaktır. Maylo Hayal Edecek ve Büyüyecek projesi kapsamında TEGV çatısı altında faaliyet gösteren Düşler Atölyesi etkinliklerine sahip çıkan Maylo, çocuklara desteğini bir TV filmiyle noktaladı. Markanın hayal gücüne olan inancını öne çıkaran ve bu inancı TEGV’in eğitici DNA’sı ve çocukların hayal gücünü harekete geçiren atölyelerle birleştiren reklam filminde Maylo, çocukların hayallerinin gücüyle hayal kurarak büyüyeceklerini iddia ediyor. . Ulusal ve Uluslararası Marka Pazarlama Kıdemli Müdürü Neslihan Makinist Canatar: “Sosyal, kültürel, teknolojik, bilimsel ve toplumsal değişimin hızlı olduğu bir dönemdeyiz. Sınırların ortadan kalktığı ve bilginin her zamankinden daha ulaşılabilir olduğu bu yüzyılda; Eğitimde, kariyerde ve hatta sosyal hayatta belli beceriler kazanmış insanların fark yaratabildiğini görüyoruz. 21. yüzyıl becerileri olarak da tanımlayabileceğimiz bu beceriler; İşbirliği, iletişim, yaratıcılık, eleştirel düşünme ve problem çözme olarak tanımlayabiliriz. Bu becerileri kazanmak için toplumun yapı taşı olan çocuklardan başlayıp onlarda merak duygusunu her zaman canlı tutacak, zihinlerinde sınırsız hayal gücünü besleyecek fırsatlar yaratmak bizim görevimizdir. Biz de Maylo gibi bu sorumluluk bilinciyle yola çıktık ve TEGV çatısı altında Düşler Atölyesi’ni sahiplenerek Maylo Hayal Edecek ve Büyüyecek projesini hayata geçirdik. Bu projeyle çocuklarımızın yaratıcılığına, hayal güçlerini renklendirmesine ve farklı sanat disiplinleri aracılığıyla 21. yüzyıl becerilerini kazanmalarına katkıda bulunmak istedik. Çocuklarımızın hayal ederek, hayal ederek parlak bir gelecek inşa edeceklerine inanıyoruz. “ Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–